torstai 26. joulukuuta 2013

Heipsulivei!

Hei! Olen Iina, ja päätin pitää blogia Pullip-nukestani. Omistan siis tällä hetkellä vain Pullip Merl Nostalgia Version, jonka nimi on Kitty. Kittyllä on siis jo SBH-S 27cm obitsu-vartalo, ripsiä on lisätty, mutta muuten nukke on stock. Tässä blogissa on siis kuvia ja tarinoita Kittyn ja tulevien nukkejeni elämästä. Kuvaan Samsung NX 1000-mikrojärjestelmäkameralla. Voisitteko liittyä blogin lukijaksi? Saatan myös joskus, ehkä sadan tai kahdensadan lukijan kohdalla pitää give awayn ^.^ Tässä on siis joulukuun alussa ottamiani kuvia Kittystä. Nauttikaa!
Shoot: First meeting
jos se ees kirjotetaan noin...


'



















 '

















No niin. Siinä oli ensimmäinen shootti, jonka nimi oli sitten tosi omaperäinen 8--D Mitäs piditte kuvista? Tää on sitten mun eka blogi, joten nää perushommatkin on aika vaikeita -.- Mun kaveri auttaa onneks mua tässä hommassa. Hänelläkin on Pullip-blogi, sinne pääset TÄSTÄ. Kommentoikaa!

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia!! (jotka me valittiin sun kamerasta yhdessä, eiku) Heehee, mun apu tuli todella tarpeeseen 8-----D Jeee, oon sun eka lukija!!

    VastaaPoista
  2. Jee vihdoin tajusin kattoa sun proffaas instassa xD
    Kitty on ihana ja liityn ehdottomasti lukijaks ♥

    Pullip-story01.blogspot.f

    VastaaPoista
  3. Hehe kiitti! Kävin ittekki liittymässä sun (;

    VastaaPoista